Jeden z dziesięciu, dziesięć w jednym

Piękna zagadka z piękną odpowiedzią. Enjoy! 🙂

Odgadnij, kim jesteśmy po tym, co o sobie mówimy:
1: Zawsze krzyczę
2: Jestem zwierzakiem
3: Przydaję się w grze
4: Jestem bogaty
5: Często bywam na imprezach
6: Możesz się pode mną schować
7: I…
8: Możesz mnie zobaczyć w nocy
9: Po prawej jest mój brat. Gdyby zabrał głos, powiedziałby, że ja jestem po jego lewej stronie. Ale on się nie odezwie. Domyślcie się, dlaczego.

Odpowiedź

3 uwagi do wpisu “Jeden z dziesięciu, dziesięć w jednym

Skomentuj

